Sunday 3 September 2017

Hy Marknader Forex Review


HY Markets Review. Share this forex article. HY Marknaden är förmodligen byggd för att passa nybörjare eftersom den har en väldigt låg miniminsättning, vilket är något som skulle locka dem som inte är villiga att riskera pengar på grund av deras oerfarenhet Men oavsett det attraktiva låga Minsta insättning ger det mycket bra handelsvillkor till premiumhandlare, så de som vill ha mer från sina mäklare kan få mer från HY Markets. HY Market erbjuder en webbaserad och en plattform som ska laddas ner. Webbplattformen är definitivt inte den ena Premium-handlare skulle se bra ut, men nybörjare är däremot mest gynnsamma av webbplatformen. Det innehåller bara grundläggande kartläggnings - och analysverktyg och det har ett mycket enkelt gränssnitt. Intressant sätt att surfa på nyheterna är något du lätt kan Kärlek Du kan söka efter de nyheter du vill se Det här är också något som uppenbarligen är utformat för att hjälpa nybörjare som ännu inte har utvecklat sig för att se alla nyheter Nu, nedladdningsbar programvara jag S heter HY Trader är baserat på MetaTrader4 och har alla verktyg för teknisk analys och diagram som vanligtvis finns i MetaTrader4 En bra sak om mobila HY Trader-alternativ är att systemet stöder även Windows-baserade mobila enheter, men som alltid mobil Handel ska endast användas för övervakning och inte för att ta allvarliga åtgärder. Funktioner Flera funktioner erbjuds för användare av HY Markets Mäklaren är engagerad för att se till att användarna förstår hur allting går och det gäller speciellt för Forex-termerna. Specialordlista finns som Väl det förklarar alla detaljer, förkortningar av de mest använda valutapar och alla små saker som många mäklare på något sätt förbiser HY Markets visade ansträngningar att vara bättre än det och se till att deras användare kan förstå allt om Forex trading En funktion som verkligen är Användbart är att du kan handla 21 valutapar på både HY Web Trader och MT4-plattformarna Många andra mäklare erbjuder färre par i början Ner s plattformar HY Web Trader ger nybörjare en chans att försöka sina färdigheter på även inte så populära valutapar. Några av de handelsplattformar som erbjuds av HY Markets Forex Broker. Det finns en stor och överväldigande handelssoftware att välja mellan när du gör En registrering och när du öppnar ett konto för att få handelsvinsterna på HY Markets-webbplatsen kommer du att kunna få det du behöver genom dessa plattformar. 1 HY Webtrader Detta är en bra och pålitlig typ för alla handlare 2 HY MT4 Ladda ner det är enkelt att installera och det är också enkelt och enklare att ladda ner 3 HY MT4 Webtrader Detta är en cool typ av programvara för personer som föredrar den webbaserade handeln 4 HY MT mobile det är känt som en exklusiv som erbjuder chansen för Handel på vilken typ som helst och var som helst. Varför bör vi välja den här valutahandeln? Du kan ha varit säker på att företaget är absolut värt att testa på Även om du känner dig bortskämd för att gå efter namnen på fördelarna bakom den, om du kommer att använda en annan , du Måste överväga HY Market Forex mäklare först och ta reda på hur man går med. De erbjuder 24 timmar dagligen och 5 dagar i veckan stöd på olika språk för olika kunder som behöver hjälp Stora alternativ tillgängliga för dig De erbjuder kontinuerliga flöden för aktuella nyheter om Forex, så att du enkelt kan justera dina tekniker Regler säkerhet med SSCS Lätt att använda eventuell vinstmetod Trettio års historia med gott om rykte Olika val när du öppnar ett konto Handel på olika marknader. Kundservice Som mest av åtminstone i viss mån seriösa mäklare , HY Markets faller inte bakom kundsupporten är tillgänglig fem dagar i veckan över alla tidszoner. Alternativ för att kontakta deras kundsupport är många telefonsamtal, e-post, onlinechatt och till och med en begäran om återuppringning. De brittiska användarna kan ringa den lokala London-telefonen Och internationella användare kan begära ett samtal vid den tidpunkt du föredrar. Något som du vann t bra hos många mäklare är deras personals förmåga Att följa med dig och deras iver att vara på en mycket personlig nivå med dig när det gäller deras omsorg för dig. Det är mycket professionellt. För att försöka kontakta kundsupport via e-post, finns det avdelningar som finns på kontaktsidan, så du kan Skicka din fråga till rätt avdelning omedelbart Ibland kan det ta en hel dag att få ditt svar, men eftersom det finns en livechatt kan e-post även tyckas bara en extra HY Markets är väldigt lätt att använda Registreringen tar bara ett par Av ögonblick och ingen irriterande personlig information krävs för din registrering Efter registrering kan du sätta in dina pengar via MasterCard, Visa, PayPal, eller Banköverföring eller IPS I den situation som en person registrerar har inte tillräckliga färdigheter att handla framgångsrikt, Det finns en varning som skickas under registreringen. Även om det inte finns något automatiserat erbjudande för handledning, är webbutövaren verkligen lätt att förstå, så det borde inte vara problem för användarna att navigera genom System De med erfarenhet har säkert inte fått några hinder, men de som är nya på detta kan spendera ett par timmar på plattformen innan de blir vana vid det för snabbare och mer framgångsrik handel på HY Markets. Sammanfattningsvis är det HY Marknader kan faktiskt ge handlarna olika typer av konton, handelsplattformar och handelsstatus. Det här företaget måste prövas för sina insatser för att se till att de handlare kan välja mellan de Forex-produkter som passar deras behov. Dela denna Forexartikel. Var Recension Besök webbplats. Så länge du inte gör någon vinst är utförandet bra och tar ungefär 200 till 300ms vilket är standard idag. Men efter din första vinsthandel, är du redan flaggad som giftig av denna mäklare och körtiderna ökar till 5 sekunder och Mer för att öppna och stänga en handel Skulle du fortfarande fortsätta vinna det då kommer de att höja det till 30 sekunder och mer Med den här mäklaren, som med de mest otänkta marknadsförare, är det omöjligt att vinna. Första testhandeln på natten, Vilket slutade som en liten förlorare när kontot var friskt och ingen handel gjord ännu - du ser att körtiden är bra på 200 till 400ms på det öppna och under 70ms på close.0.0 01 01 17 406 824461 omedelbar beställning sälja 0 02 EURUSD vid 1 06181 sl 0 00000 tp 0 00000 0 03 01 17 852 824461 order öppnades 30073927 sälja 0 02 EURUSD vid 1 06181 sl 0 00000 tp 0 00000 0 03 01 21 961 824461 ett klick trading har blivit aktiverat 0 03 01 23 075 824461 stäng Beställ 30073927 sälja 0 02 EURUSD vid 1 06181 sl 0 00000 tp 0 00000 till pris 1 06199 0 03 01 23 162 824461 beställ 30073927 sälja 0 02 EURUSD vid 1 06181 sl 0 00000 tp 0 00000 stängt till pris 1 06199. Sedan gjorde jag min första vinsthandel på morgonen under GBP-nyhetsexekvering ser fortfarande bra ut här igen 200 Till 300ms.0 10 30 00 176 824461 omedelbar orderförsäljning 0 08 GBPUSD vid 1 50627 sl 0 00000 tp 0 00000 0 10 30 00 394 824461 order öppnades 30077254 sälja 0 08 GBPUSD vid 1 50627 sl 0 00000 tp 0 00000 0 10 30 05 679 824461 nära order 30077254 sälja 0 08 GBPUSD vid 1 50627 sl 0 00000 tp 0 00000 till pris 1 50376 0 10 30 05 811 824461 Beställ 30077254 Sälj 0 08 GBPUSD vid 1 50627 Sl 0 00000 tp 0 00000 Stängt till pris 1 50376. Efter att ha gjort den här första lönsamma handeln ser utförandet ut så här ser du att nästa handel inte ens accepterades längre och fick OffQuotes med en fördröjning på faktiskt 3 sekunder varje gång. 0 13 33 51 778 824461 Omedelbar beställning sälja 0 02 GBPUSD till 1 50279 sl 0 00000 tp 0 00000 1 13 33 54 295 824461 orderförsäljning 0 02 GBPUSD öppning på 1 50279 sl 0 00000 Tp 0 00000 misslyckad Off quotes 0 13 34 10 557 824461 omedelbar beställning sälja 0 02 GBPUSD vid 1 50274 sl 0 00000 tp 0 00000 1 13 34 14 780 824461 orderförsäljning 0 02 GBPUSD öppning vid 1 50274 sl 0 00000 tp 0 00000 misslyckades Off Citat. Nästa försök att handla handeln gick igenom den här tiden men se 3 till 4 sekunder exekveringstid nu, inklusive ett extra off-citationstecken när du försöker stänga det, så att det vann sluta i vinst. 0 13 34 34 120 824461 instant Order sälja 0 02 EURUSD vid 1 05927 sl 0 00000 tp 0 00000 0 13 34 37 208 824461 order öppnades 30078690 sälja 0 02 EURUSD vid 1 05927 sl 0 00000 tp 0 00000 0 13 34 38 789 824461 Stäng order 30078690 Sälj 0 02 EURUSD Vid 1 05927 sl 0 00000 tp 0 00000 till pris 1 05944 1 13 34 41 023 824461 beställ 30078690 sälja 0 02 EURUSD stängande vid 1 05944 misslyckades Off quotes 0 13 34 42 901 824461 stäng order 30078690 sälja 0 02 EURUSD vid 1 05927 sl 0 00000 tp 0 00000 till pris 1 05948 0 13 34 45 918 824461 beställ 30078690 sälja 0 02 EURUSD vid 1 05927 sl 0 00000 tp 0 00000 stängd vid primär Ce 1 05948.Och det var så här tills idag fortfarande 3 till 4 sekunder exekveringstider.0 06 34 01 738 824461 snabb orderförsäljning 0 02 EURUSD vid 1 05938 sl 0 00000 tp 0 00000 0 06 34 05 391 824461 order öppnades 30086022 sälja 0 02 EURUSD vid 1 05938 sl 0 00000 tp 0 00000 0 06 34 08 919 824461 stäng order 30086022 sälja 0 02 EURUSD vid 1 05938 sl 0 00000 tp 0 00000 till pris 1 05958 0 06 34 14 548 824461 Beställ 30086022 Sälj 0 02 EURUSD vid 1 05938 sl 0 00000 tp 0 00000 stängt till priset 1 05958. Det här är helt klart bedrägeri eftersom de använder ett plugin för att fördröja dina affärer så snart du är lönsam och bör du faktiskt komma in i en handel utan att bli av Citat, de försenar din trade exit så länge tills det är olönsam. Jag har rapporterat dem till FCA för detta också, eftersom det här klart framgår av MiFiDs bästa genomförandestandard som de är bundna till enligt EU-lagar. BÖR BORT FRÅN DESS SCAMMERS. Jag ställer in en ansökan om återbetalning på 734 USD och de hade allvarliga problem att överföra pengar på mitt bankkonto Efter att ha pratat med mr Eugene överförde de bara pengar tillbaka på mitt handelskonto, men de debiterade mig Jag vet inte vilken typ av avgift så jag kom tillbaka mindre då jag sätter in begäran om återkallande Naturligtvis herr Eugene sa, min bank vägrade transaktionen inte deras Men på min bank sa min chef min goda vän att pengarna aldrig kom på min bank och han sa också att avgiften som de debiterade mig är oacceptabel ur deras synvinkel. De returnerade mig den avgiften på handelskonto efter några dagar med anmärkningsvälwill. Jag började handla igen och jag gjorde bra vinst och suddt började MT4-plattformen frysa med anteckningsfri anslutning. Sedan lägger jag 2: e uttagningsförfrågan på bank från vilken jag gjorde inlåning. Och igen samma sak Inga pengar, de betalade mig avgift och efter några Dagar de överförde mig pengar tillbaka på mitt handelskonto. Jag skickade några e-postmeddelanden och sedan berättade de för mig att de kommer att överföra pengar på Skrill så äntligen får jag mina pengar. Jag är i kontakt med deras anställda men fortfarande ingenting. Var försiktig med dem. Om H Y trader folk skrev på den här bloggen för att kontakta dem jag gjorde och de svarade men det kostade mig pengar. SÄKERHET VAR FÖRSIKTIGT MED DEM, DET FINNS ÖVRIGA MÄRKARE.2014-08-21 2Star Efter några dagar av chatting med mr Eugene fick jag min Pengar tillbaka på mitt handelskonto, men de debiterade mig Jag vet inte vilken typ av avgift, så jag kom tillbaka mindre då jag sätter in begäran om återkallande Naturligtvis herr Eugene sa, min bank vägrade transaktionen inte deras, men på min bank min chef min God vän sa att pengarna aldrig kom på min bank och han sa också att avgiften de debiterade mig är oacceptabel ur deras synvinkel. Väl nu är mina pengar på mitt konto i stället på mitt bankkonto. Om han handlar folk skrev på Blogg för att kontakta dem jag gjorde och de svarar men det kostar mig pengar. SÄKERHET VAR FÖRSIKTIG MED DEM, DET FINNS ANDRA BROKERS.2014-08-18 1Star Jag lägger utdragsförfrågan om 734 USD på och fram till idag fick jag inte några pengar på min Bankkonto Jag är i kontakt med sin anställd men ändå ingenting. Var försiktig med dem .2014-07-29 2Star De opvery dåliga exekvering durring nyheterna Jag testar uttag nu. HY Markets Review. HY Markets har blivit ommarkerad som HYCM. Se vår uppdaterade HYCM review. HY Markets har sitt huvudkontor i London, Storbritannien och är auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority FCA i Storbritannien. HY Markets är ett handelsnamn på Henyep Capital Markets UK Ltd en division av Henyep Group, ett globalt diversifierat konglomerat med över 30 års operativ historia inom finansiella tjänster, som spänner över 3 kontinenter och 20 länder världen över. Henyep Group upprätthåller kontor i Dubai och Hong Kong. HY Marknadsföringstyper. HY Markets erbjuder 3 typer av konton baserade på handelserfarenhet - Mini, Standard och Premium Större konton kvalificerar sig för VIP Personal Dealer Service som erbjuder toppmodern service och tillgång till alla marknader. Mini-kontot, vilket är idealiskt för en näringsidkare som är ny på Marknaden kräver en minimiavgift på endast 50 A insättning på minst 750 öppnar ett standardkonto som är lämpligt för handlare med lite erfarenhet och med 2500 eller mer kan en erfaren handlare öppna Ett Premium konto Hävstång på 300 1 är tillgängligt för alla tre konton och det finns en 1 8 pip spridning för var och en av dem. Det fjärde kontot hos HY Markets är HY Pro Trader Kontot, ett VIP-konto för högvalsar med minst 5000 till Börja Hävstångseffekt på upp till 200 1 erbjuds och spridningen är 0 5 pips. Trots att fördelarna för alla konton är huvudsakligen desamma var det trevligt att se dem visas sida om sida på ett extra jämförelseskonto diagram. Det var verkligen en trevlig Funktion. Ett demokonto med en generös summa på 50 000 i virtuella medel är tillgänglig för handlare som vill öva sina affärer innan de lägger några pengar i fara. Det finns till och med en sektion som förklarar de olika delarna av ett demokonto, en funktion som sällan hittas Med någon annan mäklare. En av de trevligaste funktionerna på HY Markets är de snabblänkar som finns i en separat kolumn och visas på höger sida av varje sida. Länkarna är uppdelade enligt produkter, plattformar, konton och trad E-verktyg och bara kunna klicka på dem för att komma till var du vill gå gör att navigera ett riktigt nöje. HY Markets erbjuder ett stort antal handelsmedel inklusive metaller som guld och silver, energiprodukter som amerikansk olja och naturgas , Liksom de viktiga råvaror som bomull och socker, index, ett urval av blue chip-lager och mer. Till skillnad från de flesta Forex-leverantörer gör HY Markets det möjligt för sina kunder att handla flera kapitalmarknader i det integrerade kontot. Marknader erbjuder kontoinnehavare användningen av sin live uppdaterade valutakonverterare. Utbildningsdelen på HY Markets webbplats erbjuder inte bara standardvideor men också textundervisning om ämnen som riktar sig till både nybörjare och avancerade handlare. Ämne inkluderar Introduktion till kapitalmarknaden, Tips för handlare, Hantera risker, handelsverktyg och mer. Teknisk och grundläggande analys går in i detalj och är mycket informativ. Sektionen om historia och psykologi av varumärket Ets är mest intressant. Utöver det ovanstående erbjuder HY Markets dagligen såväl som den veckovisa marknaden kommentarer om vad som händer i de mest handlade råvarorna som olja, guld och silver, index och de stora valutorna. Kommentaren åtföljs av tydlig , Färgglada grafer. Den vanliga ordlistan är också inkluderad i utbildningsfliken. Jag hittade FAQ-sektionen en stor gles och blev förvånad över att hitta den under supportfliken. Men när jag öppnade fliken för handels timmar var jag glad att hitta Två dropdown-flikar med länkar som tog mig till listorna för handelstiderna för produkterna som var tillgängliga för handel. Detta var en ovanlig egenskap och det är verkligen en bra för dem som handlar på många utländska marknader. HY Markets har också sin egen blogg - - blog, har många intressanta artiklar om olika ämnen. De skrivs av HY Market personal och publiceras dagligen. Många av dessa bloggar är aktiemarknadsrapporter, men andra ger insikter i olika ekonomiska ämnen. Hy Loyalty Program belönar handelsmän för att göra regelbunden handel med HY Markets. När han gjorde denna HY Markets-recension, belönade mäklare lojala kunder med rabatter på upp till 3 för varje guld-, silver - eller platinahandel. Handlarna exekveras från alla Av kontona och måste handlas via HY Webtrader eller HY MT4-plattformarna. Rabatter och mycket i programmet är ackumulerade och pengarna deponeras direkt i HY Markets trading-konto varje månad. Betalning sker via kreditkort, banköverföringar, Skrill , PayPal och WebMoney utbetalningar kan beställas genom att fylla i ett online formulär. Kundsupport. Trader kan nå kundsupport 24 5 via e-post, chatt och telefoner till London. HY Markets är en av de mest intuitiva mäklare jag någonsin har granskat Allt verkar Flöda perfekt från en sida till nästa och hitta rätt flik för att klicka är lätt Det är trevligt att ha ett val av konton och tillgängligheten av ett demokonto är lovvärt HY Markets har en lång historia bakom det och det faktum att det är reglerat sätter det ett steg före många andra Forex-mäklare i branschen. Risk Disclaimer DailyForex ansvarar inte för förlust eller skada som uppstår till följd av beroende av informationen i Den här webbplatsen inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex brokerrecensioner Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller exakta, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda Valutahandel På marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Eftersom en levererad produkt förluster kan överstiga inledande insättningar och kapital är i riskfyllnad Innan du beslutar att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå , Och risk aptit Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar för att tillhandahålla Du med den här kostnadsfria tjänsten mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av dem som listas i vår ranking och på den här sidan. Vi gör vårt yttersta för att alla data ska vara aktuella, vi uppmanar dig att verifiera vår information med Mäklaren direkt. Risk ansvarsfriskrivning DailyForex ansvarar inte för förluster eller skador som härrör från tillit till informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex brokerrecensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis real - Tid eller noggrannhet, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandling på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en levererad produkt kan förluster överstiga inledande insättningar och Kapitalet är i fara Innan du beslutar att handla Forex eller något annat finansiellt instrument ska du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av upplevelse Ce och risk aptit Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst får vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida medan Vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är aktuella, vi uppmanar dig att verifiera vår information direkt till mäklaren. DailyForex Alla rättigheter reserverade 2006-2017.

No comments:

Post a Comment